Dag 21: San Marcos - Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Josien Leijssen - WaarBenJij.nu Dag 21: San Marcos - Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Josien Leijssen - WaarBenJij.nu

Dag 21: San Marcos - Santiago de Compostela

Door: Josien

Blijf op de hoogte en volg Josien

23 April 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Yessss! Nog maar een paar kilometers en we zijn in Santiago!! Met de hele club gaan we op pad, m'n ouders, m'n broer Jeroen en m'n schoonzus Nicole en natuurlijk Diego en Isar. In Santiago treffen we andere pelgrims en gaan we naar de pelgrimsmis in de kathedraal. Daarna wat sightseeing en lekker eten... Het was een fantastische ervaring. Ik heb veel geleerd en voel me sterk. Mooie dingen beleefd met lieve mensen, prachtige natuur, lekker eten. En vooral mezelf lichamelijk en geestelijk overwonnen door steeds een stapje verder te gaan ondanks de moeilijke momenten...
Wij genieten nog even van vakantie en het Spaanse leven, misschien gaan we ook nog wel wat wandelen. Bedankt iedereen voor het volgen van mijn avontuur, ik sluit dit dagboek en zie jullie snel in Nederland!!
Liefs Josien

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Josien
Actief sinds 24 Okt. 2003
Verslag gelezen: 2493
Totaal aantal bezoekers 90715

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 02 April 2015

Camino Santiago de Compostela

30 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: