Camino Santiago de Compostela - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Josien Leijssen - WaarBenJij.nu Camino Santiago de Compostela - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Josien Leijssen - WaarBenJij.nu

Camino Santiago de Compostela

Door: Josien

Blijf op de hoogte en volg Josien

02 April 2015 | Spanje, Bilbao

Hallo allemaal,

Op deze website kunnen jullie meelezen in m'n dagboek van de wandeltocht naar Santiago de Compostela.

Door de fantastische inzamelingsactie van m'n twee lieve nichten hoef ik me over de financiën geen zorgen te maken. Iedereen heel erg bedankt voor het gulle geven. Hartverwarmend!!

Ik vind het leuk om hier m'n ervaringen met jullie te delen, maar ik wil jullie verzoeken om geen reacties bij de verslagen te plaatsen.

De vlucht naar Bilbao ging zonder problemen. Morgen met de trein richting Burgos om de wandeltocht dan toch echt te beginnen.

Ik heb er heel veel zin in!
Groetjes Josien
Josien
Actief sinds 24 Okt. 2003
Verslag gelezen: 1087
Totaal aantal bezoekers 90890

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 02 April 2015

Camino Santiago de Compostela

30 Maart 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: